ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان میزبانی مشهد از لیگ والیبال پسران زیر ۲۰ سال کشور ایوب العملود به ایران رسید + عکس مشکل جدی قلی زاده برای حضور در پرسپولیس زنوزی خواستار قرارداد جدید سه پرسپولیسی باشگاه پرسپولیس به دنبال کنار گذاشتن صادقی گولسیانی صدای گاریدو را درآورد اخباری یا ایپاسی یکی جانشین بیرو می‌شوند ناراحتی مربیان پایه پرسپولیس از گاریدو تیم ملی از ۹ شهریور استارت می‌زند جریمه استقلالی‌ها شفاف می‌شود! سوئیت اختصاصی برای نکونام در استقلال پیروزی‌های ۷۰ هزار دلاری استقلال و پرسپولیس پایان کار پرسپولیس با جذب ۳ بازیکن خارجی سیاست استقلال در فصل جدید: با رقبا به اردو نمی‌رویم! افزایش سقف بودجه تیم‌های لیگ برتری به بن‌بست خورد زمان آغاز بازی‌های فوتبال لیگ‌های معتبر اروپایی فصل ۲۵-۲۰۲۴ واکنش باشگاه استقلال به جدایی حسینی: قرارداد دارد ترابی: از پرسپولیس خداحافظی نمی‌کنم و دوباره برمی‌گردم + عکس
سرخط خبرها

عابدزاده به ایران نمی‌آید | پرواز بچه عقاب در اروپا

  • کد خبر: ۱۶۷۸۸۰
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
عابدزاده به ایران نمی‌آید | پرواز بچه عقاب در اروپا
گلر ملی‌پوش فوتبال ایران با انتشار پیامی از هواداران تیمش خداحافظی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر عابدزاده که بعد از جدایی از ماریتیموی پرتغال راهی لالیگای ۲ وتیم پونفرادینا شده بود، تصمیم گرفت از این تیم جدا شود. سنگربان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر، با انتشار پیامی از هواداران پونفرادینا خداحافظی کرد و خودش را آماده پیشنهادات جدید کرد.

در بخشی از پیام عابدزاده برای خداحافظی از هواداران پونفرادینا آمده است: «به پونفرادینای عزیزم و خانواده‌ام در برسیان: دو سال پیش یک چالش را در شهری ناشناخته شروع کردم. اما الان می‌توانم بگویم که تنها نیستم بلکه هزاران دوست به دست آوردم و بخشی از وجودم برای همیشه از برسیان خواهد بود. من نمی‌توانم بیشتر از این از شما تشکر کنم که چقدر خوب از من استقبال کردید و این احساس را به من دادید که در خانه هستم. سعی کردم در هر دقیقه و در هر بازی همه تلاشم را به کار بگیرم. متأسفانه نمی‌توانم آن طور که شایسته شماست خداحافظی کنم، زیرا نتوانستیم به اهداف خود برسیم. اما من متقاعد شده‌ام که این تیم با این هواداران فوق‌العاده و پیشرفت ورزشی که دارد، به جایی که لیاقتش را دارد، یعنی به اوج خواهد رسید. از این به بعد من یک طرفدار خواهم بود.»

براساس شنیده ها، عابدزاده که پیشنهادات خوبی از لیگ ایران دارد، تصمیم گرفته ادامه فوتبالش را در قاره سبز دنبال کند و احتمالا فصل آینده هم در اسپانیا بازی خواهد کرد. از رئال زاراگوزا، رایووایکانو و اسپانیول بعنوان گزینه‌های احتمالی عابدزاده در اسپاینا نام برده می‌شود. اگر مقدمات حضوراودر لالیگا فراهم نشود احتمال بازگشت او به پرتغال هم وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->